Isänpäivään liittyvät toimitukset.

Koska varastomme on rajallinen aina, haluamme antaa ohjeistusta tilauksiin liittyen, jotta kaikki halukkaat saavat hyvissä ajoin hankkimansa lahjat isille. Suosittemme, että tilaukset tehdään ennen 23.10.2019 että niissä olevat olevat tekstiilit ehditään toimittamaan meille työstettäväksi. Kun tukkurin varasto näyttää nollaa, joutuvat hekin tilaamaan tekstiilit päävarastosta Ranskasta. Tukkuri tekee tilaukset kaksi kertaa viikossa, tiistaina ja torstaina. Tekstiilit ovat matkalla viikon!

VARASTO

Lähestulkoon kaikki college-tuotteet joudutaan tilaamaan päävarastosta Ranskasta. On siis tärkeää, että teet tilauksesi ajoissa! Pidämme myös omaa varastoamme näkyvillä verkkokaupassamme PERUSTUOTTEET -tuoteryhmässä. Voit siis katsoa, mitä meiltä löytyy suoraan omasta varastostamme. Päivitämme varastoa päivittäin. Emme pysty kuitenkaan pitämään varastoa realiaikaisena, koska tuotteiden saldot kirjataan käsin. Verkkokauppamme omat tuotteet eivät ole liitoksissa tähän varastoon, vaan T-Mafian tuotteet ovat "virtuaalisesti" varastossamme! Tuote koostuu siis kahdesta eri osasta: kuvasta ja tekstiilistä. Pienenä mikroyrityksenä meillä ei ole resursseja pitää kattavaa varastoa tekstiileistä, mutta pyrimme siihen, että varastossamme löytyy ainakin t-paidoista perusvärit. Lisäksi perusvärisiä t-paitoja on tarjolla tukussa lyhyillä toimitusajoilla.