Hei kaikki - T-Mafia uudistuu!

Tarkkasilmäiset ovatkin jo huomanneet, että verkkokauppamme on tehnyt aika rajun ulkomuodon muutoksen hiljattain! Tuotevalikoima on pysynyt toki kuta kuinkin samana, mutta olemme siirtyneet hieman modernimpaan kauppaympäristöön. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nostaisimme hintoja, niin kuin normaalisti moni kauppias tekee, kun sijoitetaan uuteen "työkaluun"... päin vastoin - me laskimme tuotteiden hintoja!

Hintojen uudistus

Uudistimme hinnoittelun, joka tulee nyt tällä hetkellä asiakkaalle edullisemmaksi tilata esimerkiksi kaksi paitaa kuin aiemmin. Lisäksi otamme käyttöön kaikissa tuotteissamme (paitsi tarroissa) toimitustavan, jossa asiakas saa paketilleen seurantakoodin.

Muutimme tilausten toimitustapoja ja otimme takaisin toimituskulun. Teimme tämmän siksi, että voimme helpottaa tarjousten tekemistä Teille, hyvät asiakkaamme, ja että parhaimmillaan Te hyvät asiakkaamme, saatte edullisemmin tilauksenne kotiin, mitä ennen. T-Mafiassahan muun muassa t-paidoille ei ollut vuosiin toimituskulua laisinkaan - toimitsuskulu siis sisältyi tuotteen hintaan. Lisäksi Posti tekee muutoksia postimaksuihin jatkuvasti, emmekä pystyneet enää vastaamaan heidän säätämiin muutoksiin, jotka vaikuttivat jokainen kerta tuotteidemme hintoihin. Meillä ei ole resursseja muuttaa jokaisen tuotteen hintaa montaa kertaa vuodessa! Siksipä siis toimituskulu on paikallaan - hyvä ja toimiva ratkaisu kaikkien kannalta.

Tuotelinja poistui

Olemme poistaneet miesten alusvaatteiden tuotelinjan kaupastamme. Voimme toki tehdä painatuksia asiakkaan itse meille toimittamiin alusvaatteisiin, jos sellaiselle tulee tarvetta. Ei kun ottamaan vaan yhteyttä asiakaspalveluumme!

Lisää tuotekuvia

Tämä tuntuu jo tässä vaiheessa hieman mahdottomalta tehtävältä, mutta yritämme tehdä tuotteillemme lisää tuotekuvia pohjatekstiilin värin mukaan. Se tulee olemaan erittäin haastavaa, koska yhdellä tuotteella saattaa olla jopa 6 eri värivaihtoehtoa. Tähän tulee menemään aikaa, ja aiomme uudistaa tuotekuvia pikku hiljaa. Uudet tuotteet tulevat toki valmiiksi uusilla tuotekuvilla varustettuina. Tiesithän, että tuotekuvat tehdään digitaalisesti liittämällä pohjakuvaan kuva printistä? Tästä johtuen tuotteessa oleva kuva voi olla käytännössä hieman eri kokoa kuin mitä tuotekuva antaa ymmärtää. Tuotekuva vastaa S-kokoista tuotetta, ja esimerkiksi XXL-kokoisessa paidassa printti on silti saman kokoinen kuin S-kokoisessa. Mutta niinhän se on aina valmispaidoissakin! Emme aio tehdä jokaista paitakokoa varten omaa tuotekuvaa, vaan käytämme samaa pohjaa jokaisen tuoteominaisuuden kohdalla.