T-Mafian tuotteet valmistetaan erillisessä tuotantotilassa yksityisasunnossa, johon kellään muulla, kuin yrittäjällä on pääsy. Tilaan ei pääse ulkopuolisia henkilöitä.

Tuotantotahti asetetaan normaalille tasolle (MA-TO) jotta pystymme toimittamaan asiakkaidemme tilaukset.

Varasto
Asetamme College-tuotteille tilausmahdollisuuden, vaikka emme pidä valikoimaa varastossamme. Joitain mustia huppareita löytyy ja ne ovat tilattavissa normaalisti. Tukussamme on myös valikoima mustia huppareita, ja niitä on mahdollista saada nopeallakin aikataululla, vaikka niitä ei olisi omassa varastossamme. Pyrimme pitämään mustia T-Paitoja varastossamme Perus-, JR- ja LADY-malleina tilausketjun ylläpitämisen takaamiseksi. Jos haluamaasi paitaa ei juuri tilaushetkellä ole saatavilla, voit kysyä saatavuutta meiltä vaikkapa sähköpostitse. Jos tukkurillamme ei ole haluttua tekstiiliä, he joutuvat tilaamaan sen Euroopan keskusvarastosta. Tilauspäivät ovat tiistai ja torstai. Eli, jos haluat jotain hyvin erikoisen väristä hupparia tai t-paitaa, kysy meiltä asiasta maanantaina tai keskiviikkona. Tukkuri toimittaa meille haluamamme tuotteet viikon sen ajankohdan jälkeen kun ovat tehneet tilauksensa keskusvarastolta. Korona-tilanteen vuoksi toimituksiin saattaa tulla toki viivästyksiä.

Omasta puolestamme
Käytämme tuotantotilassa poikkeustilan aikana erillisiä työvaatteita/suojavaatetusta, joita ei käytetä tuotantopisteen ulkopuolella tai päinvastoin. Myymme omasta varastostamme normaalisti tuotteita ja noudatamme erityistä varovaisuutta tuotteiden käsittelyssä koko tuotantoportaassa, sekä tilausten kuljettamisessa postituspisteeseen. Tuotantoketju keskeytetään välittömästi, jos yrittäjällä epäillään minkäänlaista  flunssaan/koronaan liittyvää virustartuntaa... näin on tehty muulloinkin kuin tämän poikkeustilan vallitessa! Varastoitavat tuotteemme ovat eristettyjä henkilön kosketuksesta - tuotteet ovat joko säilytyslaatikoissa tai kaapeissa/lipastoissa.

Ethän jätä tuotteita tilaamatta poikkeustilan aikana pienyrittäjiltä!
Tämä tiedote on voimassa toistaiseksi.